» » مقاله برند مقصد گردشگری و وحدت ذینفعان
کنفرانس های مرتبط با گردشگری
نهمین کنفرانس بین المللی برند دومین همایش ملی گردشگری جفرافیا ومحیط زیست پایدار
مطالب برتر
    نظر سنجی
    شما به کدامیک از انواع گردشگری بیشتر علاقمند هستید ؟

     مقاله برند مقصد گردشگری و وحدت ذینفعان
    چکيده
     
     
    برندينگ(توسعه نام ونشان تجاري – نشانه گذاري) را بطور خلاصه مي توان توسعه يک نام ٬ نشانه٬ سمبل ويا ترکيبي از اين عناصر دانست که نشانگر محصولي خاص بوده وآن را از رقبا متمايز مي سازد. مزاياي متعدد برندينگ باعث شده است اين مفوم مورد توجه متخصصين ودست اندرکاران قرار گيرد.کاربردبرندينگ به صنايع توليدي وخدماتي وشرکت هاي بزرگ محدود نمي شود .امروزه بسياري از کشورهاي دنيا براي ارتقا موقعيت خود در سيستم جهاني ازبرندينگ ملي استفاده مي کنند. کاربرد اين مفهوم در گردشگري – از برندينگ هتل هاي زنجيره اي گرفته تا برندينگ مقاصد گردشگري – نيزروبه رشد است. به دليل ويژگي هاي منحصر به فرد صنعت گردشگري ٬ کاربرد تئوري هاي برندينگ در بخش هاي مختلف صنعت گردشگري خصوصا در مورد مقاصد گردشگري نياز مند توجه وبررسي بيشتري است.
    نویسنده: زهره کياني

    جهت دانلود مقاله کلیک کنید

     


     

     

     

    گردآوری و انتشار : پایگاه تخصصی گردشگری ایران



    تگ‌ها: مقاله گردشگری تحقیق گردشگری دانلود مقاله گردشگری

    بازگشت
    دسته بندی: بانک مقالات

    مطالب مرتبط:

    • مقاله وضعيت گردشگری سلامت در ايران  چکيده اهداف: گردشگری سلامت، هرگونه مسافرت برای ارتقای سلامت را دربر مي­ گيرد و به‌عنوان يکی از ابعاد گردشگری، به توسعه پايدار و پويايی اقتصاد کشور کمک مي­ نمايد. همچنين گردشگری سلامت، يک
    • درخواست ویزای شینگنی برای کشورهای مسلمانبه گزارش اعتماد، اين خبري بود كه مسعود سلطاني‌‌فر، رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي اعلام كرد. پيشنهادي كه قرار است از سوي ايران براي سازمان كنفرانس اسلامي فرستاده شود، و البته ممكن
    • گردشگری مذهبی و زیارتی این نوع از گردشگری یکی از رایج ترین اشکال گردشگري در سراسر جهان است که سابقه ان به قرون و اعصار گذشته مرتبط می گردد و بطور کلی شامل سفرها و بازدیدهایی می شود که اصلی ترین هدف از آنها تجربه
    • گردشگری سلامت بر اساس تعریف سازمان جهانی جهانگردی (un-wto) یکی از اهدافی که می تواند انگیزه مسافرت را در گردشگر ایجاد نماید،مسافرت بمنظور سلامتی است.گردشگری سلامت ،نوعی از گردشگری است که با هدف حفظ،بهبود و
    • گردشگری فرهنگی و اجتماعی  گردشگری فرهنگی به منظور دیدار از جاذبه های فرهنگی جامعه میزبان صورت می پذیرد .آداب و رسوم سننهنر های خاص قومی و ملی وآثار معماری و بناهای تاریخی همه از جمله جاذبه هایی هستند که در این بخش
    بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
    پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
    افزودن دیدگاه
    نام:*
    ایمیل:
    متن نظر:
    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی شود

    Powered by VandaCO © 2014
    Vanda Co Vanda Co