» » صفحه 2
کنفرانس های مرتبط با گردشگری
مطالب برتر
    نظر سنجی
    شما به کدامیک از انواع گردشگری بیشتر علاقمند هستید ؟
    گردشگری فرهنگی و اجتماعی
    گردشگری ورزشی و هیجانی
    گردشگری مذهبی و زیارتی
    طبیعت گردی و اکوتوریسم

    طبیعت گردی و حفظ منابع طبیعی

     

    هموطنان گرامی وفتی برای گدران اوقات فراغت به دامن طبیعت پناه میبریم باید به نکات زیر در حفظ جنگل و مراتع که سرمایه ملی کشور می باشند توجه کرد و مراقب رفتار خود باشیم.در ادامه به چند نکته مهم در حفظ محیط زیست توجه شما رو جلب میکنیم که رعایت این نکات ضروری است.

    نگاهی به گردشگری ورزشی

    گردشگری ورزشی، دوست داشتنی پول ساز

    اهل ورزش باشید یا نباشید ورزش بخشی مهمی از زندگی ما انسان ها است. مهم نیست ورزش کار حرفه ای باشید، برای دل خود ورزش می کنید یا فقط پای مسابقات مهم می نشینید، ورزش برای همه ما هیجان انگیز است. ورزش پدیده جالبی است، خصوصا آنکه دیگر فعالیت بدنی نیست صنعت است. بله ورزش در این دوره و زمانه در دنیا بدل به صنعتی با حواشی بسیار، پول فراوان و صد البته جذابیتی باورنکردنی شده است. همه می دانیم که امروزه برای برگزاری رویدادهای بزرگ مانند المپیک و جام جهانی فوتبال کشورها لابی می کنند، تلاش می کنند، سرمایه گذاری های عظیم می کنند تا بتوانند میزبانی مسابقات را به دست آورند. این همه کاملا نشان دهنده ارزش اقتصادی است که ورزش برای اقتصاد کشورها بازی می کنند.

    تاثیر خدمات گردشگری بر رضایت مندی گردشگران ورزشی

     

    گردشگری ورزشی یک صنعت خدماتی است و عمدتاً به واسطۀ کیفیت خدماتی که ارائه می­شود، تحت تأثیر قرار می­گیرد. همچنین، می­توان گفت که کیفیت خدمات و رضایتمندی گردشگران از موضوعات مهم در سیاست گردشگری است که پرداختن به آن­ها می­تواند موجب توسعه گردشگری و گردشگری ورزشی شود. از این رو، هدف این پژوهش بررسی چگونگی تأثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات گردشگری ورزشی بر رضایتمندی گردشگران بود. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است که به شکل میدانی انجام شده است.
    0

    سرمایه در گردشگری

     

    در يک گستره کلی سرمايه ، گردشگری را با ويژگی های خود در برگرفته است.گردشگری مهم ترين ابزار سرمايه در سيطره بر فضاهای جغرافيايی است( فضاهای ماقبل مدرن ، مدرن، پسامدرن ).امادر اين بحث تنها پرداختن به نقش سرمايه درکنش پذيری آن در گردشگری در فضاهای پيرامونی مدنظر است.

    مهم ترین عوامل در بازاریابی گردشگری ورزشی ایران

     

    هدف از اين پژوهش آن است که با بررسي نظرات مديران، ورزشکاران و دست اندرکاران امر گردشگري و ورزش درباره بازاريابي گردشگري ورزشي و نيز مرور يافته هاي حاصل از پژوهش هاي مختلف در زمينه گردشگري ورزشي و تطبيق اين يافته ها با شرايط و ويژگي هاي ايران عوامل مهم در بازاريابي گردشگري ورزشي شناسايي شود و راهکارهايي در اين زمينه مطرح گردد.
    Powered by VandaCO © 2014
    Vanda Co Vanda Co