» » صفحه 2
کنفرانس های مرتبط با گردشگری
نهمین کنفرانس بین المللی برند دومین همایش ملی گردشگری جفرافیا ومحیط زیست پایدار
مطالب برتر
    نظر سنجی
    شما به کدامیک از انواع گردشگری بیشتر علاقمند هستید ؟

    پتانسیل های استان مازندران در اکوتوریسم

     

    بشر همواره از مشاهده طبیعت لذت می برده و سفر به نواحی بکر و دست نخورده و دیدار از جذابیت های طبیعی برای ارضای نیازهای روحی و روانی و ارائه پاسخی به کنجکاوی های بشر موضوع جدیدی نبوده و نیست. اما در دهه های اخیر به علت افزایش میزان خسارات و صدمات وارده بر طبیعت، حساسیت به ابعاد اکولوژیکی سفر و ارتباط گردشگری با محیط زیست بیشتر مد نظر حامیان طبیعت و صاحب نظران توسعه توسعه پایدار قرار گرفته است.

    گردشگری سلامت از نگاهی دیگر

     

    جهانی‌سازی و آزادسازی تجارت در خدمات بهداشتی و درمانی موجب شده تا گردشگری پزشكی ایجاد و امكان رشد آن فراهم شود. افزایش تقاضا برای خدمات بهداشتی به دلیل مسن‌ شدن جمعیت در كشورهای توسعه‌یافته، در دسترس بودن خدمات پیشرفته پزشكی با كیفیت بالا و ارزان‌قیمت در كشورهای درحال‌توسعه نسبت به كشورهای توسعه‌یافته، لیست‌های انتظار طولانی برای عمل جراحی در كشورهای توسعه‌یافته و نبود بیمه درمانی، شایع‌ترین عوامل سفر پزشكی هستند.

    0

    چرا مسافرت ؟

     

    مسافرت، حتي براي مدتي کوتاه، براي سلامتي بسيار مفيد است. حال اين سفر مسافرت هاي ديداري و صله رحم، زيارتي، به قصد تفريحات سالم و يا حتي از نوع كاري که باشد، خوب و پسنديده است. در سفر بايد آدابي را که از پيشوايان دين نقل شده، به عنوان رهنمود گرفتن از مکتب رعايت کرد. فوايد مسافرت بسيار است. کسب تجربه و پخته شدن، آشنايي ها و ارتباطات جديد، از آن جمله است.
    امام صادق (ع) فرموده است: مسافرت بايد براي يکي از اين سه امر باشد: 1- تهيه توشه آخرت 2- تأمين معاش و زندگي 3- لذت مباح و تفريح غيرحرام.
     مقاله برند مقصد گردشگری و وحدت ذینفعان

    چکيده

     
    برندينگ(توسعه نام ونشان تجاري – نشانه گذاري) را بطور خلاصه مي توان توسعه يک نام ٬ نشانه٬ سمبل ويا ترکيبي از اين عناصر دانست که نشانگر محصولي خاص بوده وآن را از رقبا متمايز مي سازد.
     

     
    چکيده

    اهداف: گردشگری سلامت، هرگونه مسافرت برای ارتقای سلامت را دربر مي­ گيرد و به‌عنوان يکی از ابعاد گردشگری، به توسعه پايدار و پويايی اقتصاد کشور کمک مي­ نمايد. همچنين گردشگری سلامت، يک استراتژی ملی در راستای افزايش درآمد کشور و نيز يک بازوی امنيت ملی است. اين پژوهش با هدف بررسی وضعيت گردشگری سلامت و تعيين مزيت­های ويژه کشور ايران صورت گرفت.
    Powered by VandaCO © 2014
    Vanda Co Vanda Co