» » برندسازی در حوزه مغز و اعصاب ،استراتژی ایران در گردشگری سلامت
کنفرانس های مرتبط با گردشگری
مطالب برتر
  • شهر نرماشیردسته بندی: استان کرمان, 26 مهر 1397
    شهر نرماشیر نرماشیر از شهرهای استان کرمان در جنوب شرقی ایران است.جمعیت شهرستان نرماشیر بر‌اساس سرشماری سال 1390 بالغ بر 60 هزار نفر است و وسعت آن حدود یک هزار و 200 کیلو‌متر مربع ‌و دارای دو بخش مرکزی و روداب است. ‌این بخش از شمال به کویر لوت، از مشرق به شهرستان فهرج‌ از جنوب به شهرستان ریگان‌ از مغرب به
نظر سنجی
شما به کدامیک از انواع گردشگری بیشتر علاقمند هستید ؟
گردشگری فرهنگی و اجتماعی
گردشگری ورزشی و هیجانی
گردشگری مذهبی و زیارتی
طبیعت گردی و اکوتوریسم

برندسازی در حوزه مغز و اعصاب ،استراتژی ایران در گردشگری سلامت

 

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت با بیان اینکه بِرَندسازی پزشکان حاذق ایرانی از ضروریات گسترش گردشگری سلامت است، گفت: در حال حاضر ۶۳ مرکز تخصصی و فوق تخصصی در گردشگری سلامت ایران فعالیت می‌کنند.
به نقل از تسنیم، محمد پناهی با بیان اینکه در حال حاضر خوشبختانه 63 مرکز تخصصی و فوق تخصصی در زمینه گردشگری سلامت در کشور فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: پیشنهادی به فعالان گردشگری سلامت با رویکرد درمانی داریم که در آینده‌ای نه چندان دور، ما و همسایگانمان در زمینه گردشگری سلامت دچار تحول آرام و جدی خواهیم شد که باید همگام با تحولات دنیا باشد.

وی افزود: به عبارت دیگر شاید اکنون همسایه‌های ما بیمارستان‌های جنرال نداشته باشند اما در آینده دور خواهند داشت و بعید است 5 سال دیگر کمتر کشوری در همسایگی ما فاقد چنین بیمارستانی باشد؛ به‌طوری که افغانستان و آذربایجان همین الآن در زمینه بیمارستان‌ها پیشرفت کرده‌اند.

پناهی ادامه داد: عمان نیز به دنبال ساختن شهرک‌های سلامت است و لذا ما در این حوزه به جهت اینکه از قافله رشد گردشگری سلامت عقب نیفتیم، باید حتماً رویکرد فعّالان توریسم درمانی خود را تغییر دهیم.

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت، گفت: راهکار اصلی ما در این حوزه این است که رویکرد گردشگری سلامت ما فوق تخصصی شود و فعالیت‌های درمانی‌مان به سمت کارهای بِکر و منحصر به فرد با رویکرد تخصصی و فوق تخصصی برود؛ یعنی ما همینطور که در دنیا در حوزه مغز و اعصاب بِرَند هستیم، باید بِرَندسازی کنیم.

پناهی تأکید کرد: برای بِرَندسازی باید دو کار کنیم؛ اول اینکه پزشک‌های حاذقی که داریم به دنیا معرفی کنیم و آنها که وجود دارند اما ناشناخته‌اند را کشف و معرّفی کنیم؛ چون بسیاری از پزشکان ایرانی که در دنیا صاحب‌کرسی هستند و جایگاه‌های ویژه‌ای دارند، به جهت عدم شناسایی آنها به داخل و خارج، مظلوم هستند.

وی ادامه داد: کار بعدی ما این است که رویکرد ما به سمتی برود که از نظر زیرساخت‌های‌مان، استانداردهای بین‌المللی را کسب کند؛ باید همه مراکز تخصصی و فوق تخصصی ما به سمتی بروند که استانداردهای بین‌المللی را دریافت کنند.

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت در پایان با بیان اینکه بیش از هزاران سال در عرصه پزشکی خاستگاه داریم و به‌طور مثال طِبّ بوعلی‌ سینا 800 سال تدریس می‌شد، تأکید کرد: اگر استانداردهای بین‌المللی را رعایت کنیم، با توجه به قدمت ما در عرصه طِبّ و عقب‌‌تر بودن کشورهای منطقه از ما، پزشکی‌مان تثبیت می‌شود.

گردآوری و انتشار : پایگاه تخصصی گردشگری ایران



تگ‌ها: اخبار گردشگری, خبر گردشگری, خبرهای جدید گردشگری, اخبار گردشگری در ایران, استراتژی ایران در گردشگری سلامت

مطالب مرتبط:

  • گردشگری سلامت ایران از نگاه کشور های همسایه به گزارش پایگاه تخصصی گردشگری ایران به نقل از تسنیم، محمد پناهی اظهار داشت: گردشگری سلامت در ایران چند ویژگی دارد که یکی از آنها این است که گردشگری سلامت در ایران  بومی است؛ یعنی بنا
  • ورود گردشگر فرصت یا تهدید به نقل از سایت سازمان میراث فرهنگی، یکی از اصلی ترین سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد، توجه ویژه به بحث گردشگری بود. حسن روحانی با انتخاب محمد علی نجفی که یکی از با سابقه ترین
  • مقاله وضعيت گردشگری سلامت در ايران  چکيده اهداف: گردشگری سلامت، هرگونه مسافرت برای ارتقای سلامت را دربر مي­ گيرد و به‌عنوان يکی از ابعاد گردشگری، به توسعه پايدار و پويايی اقتصاد کشور کمک مي­ نمايد. همچنين گردشگری سلامت، يک
  • حمایت دولت از گردشگری - واقعیت یا شعاربه نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی:  صنعت گردشگری یک صنعت فرا بخشی است چنانکه همواره از فعالان این حوزه اعم از هتلداران، آژانسداران، بخش حمل و نقل، راهنمایان گردشگری و ... به عنوان زنجیره‌های
  • گردشگری سلامت بر اساس تعریف سازمان جهانی جهانگردی (un-wto) یکی از اهدافی که می تواند انگیزه مسافرت را در گردشگر ایجاد نماید،مسافرت بمنظور سلامتی است.گردشگری سلامت ،نوعی از گردشگری است که با هدف حفظ،بهبود و
بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
Powered by VandaCO © 2014
Vanda Co Vanda Co