» » برندسازی در حوزه مغز و اعصاب ،استراتژی ایران در گردشگری سلامت
کنفرانس های مرتبط با گردشگری
نهمین کنفرانس بین المللی برند دومین همایش ملی گردشگری جفرافیا ومحیط زیست پایدار
مطالب برتر
    نظر سنجی
    شما به کدامیک از انواع گردشگری بیشتر علاقمند هستید ؟

    برندسازی در حوزه مغز و اعصاب ،استراتژی ایران در گردشگری سلامت

     

    دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت با بیان اینکه بِرَندسازی پزشکان حاذق ایرانی از ضروریات گسترش گردشگری سلامت است، گفت: در حال حاضر ۶۳ مرکز تخصصی و فوق تخصصی در گردشگری سلامت ایران فعالیت می‌کنند.
    به نقل از تسنیم، محمد پناهی با بیان اینکه در حال حاضر خوشبختانه 63 مرکز تخصصی و فوق تخصصی در زمینه گردشگری سلامت در کشور فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: پیشنهادی به فعالان گردشگری سلامت با رویکرد درمانی داریم که در آینده‌ای نه چندان دور، ما و همسایگانمان در زمینه گردشگری سلامت دچار تحول آرام و جدی خواهیم شد که باید همگام با تحولات دنیا باشد.

    وی افزود: به عبارت دیگر شاید اکنون همسایه‌های ما بیمارستان‌های جنرال نداشته باشند اما در آینده دور خواهند داشت و بعید است 5 سال دیگر کمتر کشوری در همسایگی ما فاقد چنین بیمارستانی باشد؛ به‌طوری که افغانستان و آذربایجان همین الآن در زمینه بیمارستان‌ها پیشرفت کرده‌اند.

    پناهی ادامه داد: عمان نیز به دنبال ساختن شهرک‌های سلامت است و لذا ما در این حوزه به جهت اینکه از قافله رشد گردشگری سلامت عقب نیفتیم، باید حتماً رویکرد فعّالان توریسم درمانی خود را تغییر دهیم.

    دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت، گفت: راهکار اصلی ما در این حوزه این است که رویکرد گردشگری سلامت ما فوق تخصصی شود و فعالیت‌های درمانی‌مان به سمت کارهای بِکر و منحصر به فرد با رویکرد تخصصی و فوق تخصصی برود؛ یعنی ما همینطور که در دنیا در حوزه مغز و اعصاب بِرَند هستیم، باید بِرَندسازی کنیم.

    پناهی تأکید کرد: برای بِرَندسازی باید دو کار کنیم؛ اول اینکه پزشک‌های حاذقی که داریم به دنیا معرفی کنیم و آنها که وجود دارند اما ناشناخته‌اند را کشف و معرّفی کنیم؛ چون بسیاری از پزشکان ایرانی که در دنیا صاحب‌کرسی هستند و جایگاه‌های ویژه‌ای دارند، به جهت عدم شناسایی آنها به داخل و خارج، مظلوم هستند.

    وی ادامه داد: کار بعدی ما این است که رویکرد ما به سمتی برود که از نظر زیرساخت‌های‌مان، استانداردهای بین‌المللی را کسب کند؛ باید همه مراکز تخصصی و فوق تخصصی ما به سمتی بروند که استانداردهای بین‌المللی را دریافت کنند.

    دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت در پایان با بیان اینکه بیش از هزاران سال در عرصه پزشکی خاستگاه داریم و به‌طور مثال طِبّ بوعلی‌ سینا 800 سال تدریس می‌شد، تأکید کرد: اگر استانداردهای بین‌المللی را رعایت کنیم، با توجه به قدمت ما در عرصه طِبّ و عقب‌‌تر بودن کشورهای منطقه از ما، پزشکی‌مان تثبیت می‌شود.

    گردآوری و انتشار : پایگاه تخصصی گردشگری ایران



    تگ‌ها: اخبار گردشگری خبر گردشگری خبرهای جدید گردشگری اخبار گردشگری در ایران استراتژی ایران در گردشگری سلامت

    مطالب مرتبط:

    بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
    پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
    افزودن دیدگاه
    نام:*
    ایمیل:
    متن نظر:
    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی شود

    Powered by VandaCO © 2014
    Vanda Co Vanda Co