» » نهمین کنفرانس بین المللی برند
کنفرانس های مرتبط با گردشگری
مطالب برتر
  • شهر نرماشیردسته بندی: استان کرمان, 26 مهر 1397
    شهر نرماشیر نرماشیر از شهرهای استان کرمان در جنوب شرقی ایران است.جمعیت شهرستان نرماشیر بر‌اساس سرشماری سال 1390 بالغ بر 60 هزار نفر است و وسعت آن حدود یک هزار و 200 کیلو‌متر مربع ‌و دارای دو بخش مرکزی و روداب است. ‌این بخش از شمال به کویر لوت، از مشرق به شهرستان فهرج‌ از جنوب به شهرستان ریگان‌ از مغرب به
نظر سنجی
شما به کدامیک از انواع گردشگری بیشتر علاقمند هستید ؟
گردشگری فرهنگی و اجتماعی
گردشگری ورزشی و هیجانی
گردشگری مذهبی و زیارتی
طبیعت گردی و اکوتوریسم

 
مهمترین محور های مرتبط با صنعت گردشگری :
- برندینگ شهری و برند سازی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در جذب سرمایه گذار خارجی
- نقش و جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات
- توسعه و بهبود فضای کسب و کار با ارتقا جایگاه برندهای ملی
 
تاریخ های مهم در نهمین کنفرانس بین المللی برند :
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات : 30 دی ماه 1393
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات : 05 بهمن ماه 1393
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات : 12بهمن ماه 1393
زمان اعلام نتایج داوری مقالات : 23 بهمن ماه1393
 
آدرس سایت دبیرخانه نهمین کنفرانس بین المللی برند : http://www.brand09.iranbrandhouse.com
سامانه ثبت نام اینترنتی در نهمین کنفرانس بین المللی برند : http://www.ticket.iranbrandhouse.com
 
مهمترین اهداف نهمین کنفرانس بین المللی برند در صنعت گردشگری :
- برگزاری پانل تخصصی برند گردشگری​،برند شهری  و برند مقصد
- برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی گردشگری با ارائه مدارک معتبر
- ارائه مدارک تایید شده علمی معتبر از  TCKIT Germany , BCG of USA, PACT ,  و فرهنگستان هنر و دانشگاه آزاد اسلامی و  گواهینامه معتبر حضور در نهمین کنفرانس بین المللی برند و برگزاری پانل ها و کارگاه های تخصصی منحصر به فرد.
 
اهداف اصلی نهمین کنفرانس بین المللی برند
•   ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت برند
•  ارتباط و تعامل بین سرمایه گذاران و صاحبان برند های ملی و دولت و مجلس
•  تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی
•  تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان ها و تشکل ها و شرکت ها به امر برند سازی
•  تبیین راهکار ها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند و مسائل حقوقی و داوری برند
• فضا سازی جهت تسهیل رویه های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین المللی
• کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از برند های ملی
• رسیدن به راهکارهای برند سازی ملی برای جذب سرمایه های خارجی
 
رویکرد تخصصی نهمین کنفرانس بین المللی برند
- توسعه صادرات
- نقش و جایگاه برند و برندسازی ملی در توسعه صادرات
- جذب سرمایه گذار خارجی

گردآوری و انتشار : پایگاه تخصصی گردشگری ایران



تگ‌ها: نهمین کنفرانس بین المللی برند, کنفرانس برند, برند کنفرانس, ثبت نام در کنفرانس برند

مطالب مرتبط:

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
Powered by VandaCO © 2014
Vanda Co Vanda Co