مطالب برتر

مهمترین محور های مرتبط با صنعت گردشگری :
- برندینگ شهری و برند سازی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در جذب سرمایه گذار خارجی
- نقش و جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات
- توسعه و بهبود فضای کسب و کار با ارتقا جایگاه برندهای ملی
تاریخ های مهم در نهمین کنفرانس بین المللی برند :
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات : 30 دی ماه 1393
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات : 05 بهمن ماه 1393آخرین مهلت ارسال اصل مقالات : 12بهمن ماه 1393
زمان اعلام نتایج داوری مقالات : 23 بهمن ماه1393
آدرس سایت دبیرخانه نهمین کنفرانس بین المللی برند : http://www.brand09.iranbrandhouse.com
سامانه ثبت نام اینترنتی در نهمین کنفرانس بین المللی برند : http://www.ticket.iranbrandhouse.com
مهمترین اهداف نهمین کنفرانس بین المللی برند در صنعت گردشگری :
- برگزاری پانل تخصصی برند گردشگری،برند شهری و برند مقصد
- برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی گردشگری با ارائه مدارک معتبر
- برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی گردشگری با ارائه مدارک معتبر
- ارائه مدارک تایید شده علمی معتبر از TCKIT Germany , BCG of USA, PACT , و فرهنگستان هنر و دانشگاه آزاد اسلامی و گواهینامه معتبر حضور در نهمین کنفرانس بین المللی برند و برگزاری پانل ها و کارگاه های تخصصی منحصر به فرد.
اهداف اصلی نهمین کنفرانس بین المللی برند
• ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت برند
• ارتباط و تعامل بین سرمایه گذاران و صاحبان برند های ملی و دولت و مجلس
• تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی
• تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان ها و تشکل ها و شرکت ها به امر برند سازی
• تبیین راهکار ها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند و مسائل حقوقی و داوری برند
• فضا سازی جهت تسهیل رویه های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین المللی
• کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از برند های ملی
• رسیدن به راهکارهای برند سازی ملی برای جذب سرمایه های خارجی
• ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت برند
• ارتباط و تعامل بین سرمایه گذاران و صاحبان برند های ملی و دولت و مجلس
• تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی
• تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان ها و تشکل ها و شرکت ها به امر برند سازی
• تبیین راهکار ها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند و مسائل حقوقی و داوری برند
• فضا سازی جهت تسهیل رویه های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین المللی
• کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از برند های ملی
• رسیدن به راهکارهای برند سازی ملی برای جذب سرمایه های خارجی
رویکرد تخصصی نهمین کنفرانس بین المللی برند
- توسعه صادرات- نقش و جایگاه برند و برندسازی ملی در توسعه صادرات
- جذب سرمایه گذار خارجی
گردآوری و انتشار : پایگاه تخصصی گردشگری ایران
تگها: نهمین کنفرانس بین المللی برند کنفرانس برند برند کنفرانس ثبت نام در کنفرانس برند
بازگشت
دسته بندی: کنفرانسهاي مرتبط با گردشگری
مطالب مرتبط:
کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها با محوریت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگریزمان برگزاری کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها و چالش ها با محوریت کشاورزی ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری :5 الی 7 اسفند ماه 1393 تاریخ های مهم کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، راهکارها
کنفرانس ملی جغرافیا،گردشگری ،منابع طبیعی وتوسعه پایدار زمان برگزاری کنفرانس ملی جغرافیا،گردشگری ،منابع طبیعی وتوسعه پایدار : 30 بهمن ماه سال 1393 تاریخ های مهم : پایان دریافت اصل کامل مقالات
جايگاه درمان ناباروري در گردشگري سلامت گردشگري سلامت از دير باز وجود داشته كه به مسافرت به منظور سلامتي يا درمان انواع بيماريها اطلاق مي شود.گردشگري درماني و بهداشتي امروزه از رو به رشدترين بخش هاي صنعت گردشگري جهان به شمار مي
برپایی تور آشناسازی با ایران توسط UNWTO به نقل از دنیای اقتصاد، به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان در دیدار با «شوجینگ» مدیر کل منطقهای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی
فراخوان نمایندگیهای اطلاعرسانی گردشگری ایران در خارج از کشور تمدید شدفراخوان نمایندگیهای اطلاعرسانی گردشگری جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تا 15 مهرماه تمدید شد.این فراخوان در راستای اجرایی شدن سیاستهای توسعه گردشگری مبنی بر راهاندازی نمایندگیهای
بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.