مطالب برتر
0
- توسط: IranTraveller
- تاریخ: 17 آبان 1393
- بازدید: 919
زمان برگزاری دومین همایش ملی گردشگری جفرافیا ومحیط زیست پایدار : 24 آبان ماه سال 1393
محورهای دومین همایش ملی گردشگری جفرافیا ومحیط زیست پایدار :
گردشگری و محیط زیست
گردشگری وطبیعت گردی
گردشگری و جغرافیاگردشگری ومدل های اقلیمی
گردشگري درمناطق حفاظت شده، پارک های ملی وجنگلی
گردشگری در سواحل
گردشگري و توسعه پايدار
گردشگري شهري
گردشگري روستایی
استراتژي هاي هدفمند کردن مديريت گردشگري
گردشگري مذهبي
گردشگری فرهنگی
گردشگری وموزه ها
تغييرات آب و هوايي و گردشگري
نقش صنعت در اداره ي رشد حمل و نقل و گردشگري
آموزش و تورگردانی گردشگري
گردشگری وموسیقی های محلی
گردشگری ادبی
گردشگری ورزشی(کوهنوردی ،کویرنوردی، دوچرخه سواری توریستی، اسکی)
محورهای ویژه ومرتبط با گردشگری
آدرس سایت دومین همایش ملی گردشگری جفرافیا ومحیط زیست پایدار: http://www.2tge.bonyadhamayesh.ir
اطلاعات تماس دبیرخانه دومین همایش ملی گردشگری جفرافیا ومحیط زیست پایدار :
تلفن گویا: 24521802 - 021
تلفن همدان: 38252970 - 081
تلفن همراه:
09184059664(پاسخگویی به پیامک مقدور نیست)
09182157965(پاسخگویی به پیامک مقدور نیست)
09182215198(پاسخگویی به پیامک مقدور نیست)
تلفن همدان: 38252970 - 081
تلفن همراه:
09184059664(پاسخگویی به پیامک مقدور نیست)
09182157965(پاسخگویی به پیامک مقدور نیست)
09182215198(پاسخگویی به پیامک مقدور نیست)
جهت پیگیری وتماس با دبیرخانه همایش با شماره های فوق تماس حاصل نمایید،درکلیه روزها به جز سه شنبه ها وچهارشنبه ها وروزهای تعطیل پاسخگویی شما عزیزان هستیم.
ساعات پاسخگویی: 10الی13 17الی19 محل برگزاری:همدان،دانشکده شهید مفتح
ساعات پاسخگویی: 10الی13 17الی19 محل برگزاری:همدان،دانشکده شهید مفتح
گردآوری و انتشار : پایگاه تخصصی گردشگری ایران
بازگشت
دسته بندی: کنفرانسهاي مرتبط با گردشگری
مطالب مرتبط:
برآورد ظرفیت برد گردشگری معبد آناهیتای شهر کنگاور از جمله تکنیک های کاربردی و کمی در گردشگری پایدار، تکنیک ظرفیت تحمل یا برد گردشگری می باشد که بر اساس شاخص های پایداری و مدیریت حدود قابل قبول تغییرات (LAC) در شاخص ها دست به
مقاله برند مقصد گردشگری و وحدت ذینفعان چکيده برندينگ(توسعه نام ونشان تجاري – نشانه گذاري) را بطور خلاصه مي توان توسعه يک نام ٬ نشانه٬ سمبل ويا ترکيبي از اين عناصر دانست که نشانگر محصولي خاص بوده وآن را از رقبا متمايز مي
همایش گردشگری مشهد ابزاری جهت حضور پررنگ در برنامه ششم توسعه معاون گردشگری در نشست شورای سیاست گذاری همایش بین المللی علمی – راهبردی توسعه گردشگری، انتظار از خروجی این گردهمایی را تقویت صنعت گردشگری کشور در برنامه پنج ساله ششم خواند. به گزارش روابط
گردشگری سلامت بر اساس تعریف سازمان جهانی جهانگردی (un-wto) یکی از اهدافی که می تواند انگیزه مسافرت را در گردشگر ایجاد نماید،مسافرت بمنظور سلامتی است.گردشگری سلامت ،نوعی از گردشگری است که با هدف حفظ،بهبود و
گردشگری فرهنگی و اجتماعی گردشگری فرهنگی به منظور دیدار از جاذبه های فرهنگی جامعه میزبان صورت می پذیرد .آداب و رسوم سننهنر های خاص قومی و ملی وآثار معماری و بناهای تاریخی همه از جمله جاذبه هایی هستند که در این بخش
بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.